Bon
dia, ja hem aplegat a la fi de l’assignatura. Durant aquestes setmanes hem fet
un recorregut pel maquinari, el programari TIC, i els aspectes pedagògics a l’hora
d’integrar les TIC a l’ensenyament.
Gràcies
per endinsar-nos en aquest món infinit de recursos tecnològics que ens serviran
de bagatge per al nostre futur com a docents. Ara sols ens queda ficar-li ganes,
il·lusió i un poc de creativitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada