dissabte, 28 de gener del 2017

“Fi de l’assignatura TIC i TILC”


Bon dia, ja hem aplegat a la fi de l’assignatura. Durant aquestes setmanes hem fet un recorregut pel maquinari, el programari TIC, i els aspectes pedagògics a l’hora d’integrar les TIC a l’ensenyament.

Gràcies per endinsar-nos en aquest món infinit de recursos tecnològics que ens serviran de bagatge per al nostre futur com a docents. Ara sols ens queda ficar-li ganes, il·lusió i un poc de creativitat.
Resultat d'imatges de gràcies imatges

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada