"El debut de Wert". Ací vos deixe un divertit capitol de Polònia en el que el nou ministre d'Educació i cultura es reuneix amb Rajoy i Montoro per a explicar-los com espanyolitzar als nens i nenes catalans😅
· Un poc d'humor no va mal.Espere que el disfruteu molt!
·
· Salutacions a tots i totes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada